Friday 7 October 2011

rehat dengan aman steve jobs :(

hari ni sungguh menyedihkan bagi penggemar gajet keluaran apple kerana pengasas dan duta jenama itu,steve jobs telah pergi buat selamanya.ini sesuatu yg mengejutkan bagi aku kerana steve jobs dilaporkan sihat sebelum ni dan tiada berita dia sakit tenat ataupun dikejarkan ke hospital. baru bulan lepas aku buat artikel pasal steve jobs letak jawatan ceo apple.

steve jobs bersama steve wozniak memperkenalkan komputer apple

ketika memperkenalkan iphone

dan hari ini dia tinggal kenangan. :(

aku mengaku yang aku dulu anti apple pasal aku x tau sangat pasal apple dan harganya yang terlalu kapitalis-an.tapi bila aku didedahkan dengan fungsi produk apple aku mula terfikir yang apple = kreatif pasal brand ni buat x kreatif tapi inovatif. especially dalam teknologi macbook,iphone,ipod,imac dan ipad.aku berterima kasih kepada steve jobs kerana tanpa dia x mungkin aku akan jd addict dengan teknologi


No comments:

Post a Comment