Tuesday 25 December 2012

Will Hughes - Cuba Teka Berapa Umur Dia ???

 
bermain untuk derby county,kalau dilihat pada pandangan pertama nampak macam nial horan pun ada dia ni. dah semacam jadi trend baka anak muda di england pada hari ini tidak lagi berbadan besar seperti frank lampard,james milner,gareth barry,steven gerrard,ashley cole (sekadar menyebut beberapa nama) adakah diet mereka yang menyebabkan susuk tubuh mereka fit sebegitu ?? will hughes kini bermain di posisi midfielder dan antara pemain muda yang menjadi hot prospect buruan kelab liga atasan.

semasa kali pertama melihat dia ni aku terfikir ' ai kecik nya! berapa umur dia ni ? setelah diselidik latar belakang will hughes ni,dia berumur 17 tahun dan bakal genap 18 tahun pada bulan april 2013 nanti pada pandangan pertama dia ni nampak macam budak berusia 14-15 tahun kerana fizikal dia yang kecik tapi dari apa yang aku google,tinggi dia 185 cm pelik kan.bukan ape,aku jeles sebenarnya bila tengok anak muda ada body slim + fit macam ni.aku dulu pun nak body type macam ni tapi disebabkan baka aku semulajadi besar maka mustahil la untuk aku dapat body type macam will hughes ni.



No comments:

Post a Comment