Friday 14 December 2012

Update FB Aku Bersempena Kekalahan Semalam



aku malas nak membana malaysia kali ni dan sejak lucius maximus berhenti menulis aku jugak kekeringan idea untuk menulis post berbanding apa yang aku masa sukan sea tahun lepas.dan semalam aku menyejukkan sikit hati penyokong malaysia yang kecewa,tak pernah berlaku dalam sejarah aku menyejukkan hati penyokong malaysia maklumlah aku kan duric dalam daging malaysia.

lagi pun aku suka malaysia kalah supaya kita semua belajar dari kekalahan tu.kalau kamu semua perhatikan sejak pasca aff 2010 team malaysia semakin glamour dan paling aku benci ialah munculnya lagu-lagu bertemakan harimau malaya ibarat satu trend semasa.mujurlah malaysia kalah pada masa yang tepat dan diharap jangan la muncul lagi lagu bertemakan harimau malaya yang dibuat artis-artis yang bermotifkan glamour ini.dan aku follow twitter joe flizzow kepala bana yang menyanyikan lagu harimau malaya clean version langsung tiada sebarang update tentang perlawanan harimau malaya.buat lagu untuk glamour ke bang ??

aku berani cakap awal-awal lagi malaysia tak kan mampu mempertahankan aff tu,pada aku aff ni ibarat sarkas iaitu pertandingan setaraf emirates cup.dan awal-awal lagi aku dah maklumkan farizal marlias tu lebih baik dari apa kamu semua sangkakan kalau farizal tak bertindak cemerlang semalam dah tentu berpesta gol thailand.pada aku farizal bertindak bukan sebagai golkeeper tetapi juga defender.

di sini aku sertakan update fb aku semalam :

macam mana allah nak berkat kalau sponsor sport ToTo ??? pelik betul la serbanistas ni

standing ovation - untuk amar rohidan.korang kutuk dia tapi dia tak kena kad merah pun setakat ni 

 tanpa fakri takde hiburan la team malaysia game ni
  
mulai malam ni aku semakin fobia dengan ayat - i know my boys,this is experiment,i know my player :(
Lions XII - misi berjaya- 11 player dipilih wakil ke AFF
harimau muda - aku tak faham kenapa tak dipanggil 11 player harimau muda yang ada experience main liga S wakil malaysia ??
AFF ni hiburan semata-mata. kalau menang bukannya ada slot ke piala asia jadi tak usah tension
singapore - tersingkir awal aff 2010 raddi avramovic merombak team singapore dengan banyak beri peluang pada player young lions
ridhuan mohammad,agu casmir,noh alam shah,precious emuejeraiye di buang.

# rajagopal berani ke bagi peluang pada idzham tarmizi,hazwan bakri,rozaimi abdul rahman,ashri chu chu,nazmi faiz ?? sekali rombakan tak mustahil 2014 boleh ke final
di sudut lain, nor farhan mohammad dan badri radzi tersenyum pisang :) # i know my ball
terkilan betul la aku fakri tak main malam ni.kalau tak dah gol 1
Man of the match - Farizal Marlias kalau Jai M tak main agaknya pesta gol la thailand malam ni
aku dah cakap awal-awal dulu Farizal Marlias ni lagi bagus dari sharbinee alawi,helmi eliza,nasril nourdin,G jeevanathan,norazlan razali. susah sangat ke nak percaya ??
Farizal ni lebih berkesan dari Amar rohidan rupanya
BEC tero sasana,chonburi Fc tak nak sign Amar rohidan ???
Amar rohidan satu centre piece yang menarik
aku akan pastikan shahdan sulaiman patahkan kaki teerasil dangda
kalau wigan boleh denda player deme dengan memotong gaji player dan bayar balik tiket travel fans yang datang semasa mereka dibelasah 9-0 oleh spurs di white hart lane. FAM sila ambik tindakan sama dengan potong gaji pemain dan bayar balek kos perjalanan penyokong yang berhabis duit ke stadium suphachalasai
Azfar ayatulah rock n roll - memfatwa kan sila melontar jamrah kepada Amar rohidan di dataran merdeka.ini semua tanda kemarahan jemaah penggila bola sepak malaysia
salahkan fadhli dan amar rohidan - dah tau defend boleh kena sent off pulak.kita tengok amar rohidan bawak kedah ke liga FAM. # I KNOW MY BOYS
Amar ini mendatangkan amarah kepada anda semua !!
johor tak nak beli amar rohidan ke ?
gampang theerasil !!!!! kenapa dia jugak score !!!! terjejas kedudukan top scorer Shahril Ishak
LuqaMinima : rival malaysia - thailand ni ibarat brazil vs england
thailand ni supportive jugak,pakai brand FBT jenama dia sendiri.
semoga berjaya !!! our team,our pride,our nation,

MAJULAH BANGSA DAN NEGARA !!!


No comments:

Post a Comment