Friday 30 September 2011

you'll never PINK alone

tinggal kurang dari 24 jam lagi merseyside derby akan bermula di antara 2 team yang menjadi favourite aku di EPL, liverpool dan everton. tapi kali ni aku lebih memihak liverpool pasal sebelum aku support everton aku terlebih dahulu support liverpool sejak aku berumur 6 tahun dan umur 15 baru la aku mula bagi sokongan kat everton. tapi utk memanaskan lagi keadaan aku memilih utk meng provoke fan everton dengan jersey pink yang menjadi kebencian diorang
everton away kit 2010-2011

everton away kit 2008-09 & 2009-2010
bradford city away kit
palermo home kit
juventus away kit 2011-2012
sports boys (peru) home kit
oldham athletic afc, tujuan mereka memilih jersi pink ini hanyalah digunakan utk satu perlawanan saja sebagai sokongan dan bertujuan mengumpul dana utk victoria breast unit di oldham royal hospital. sukarelawan akan menghulur tabung kutipan derma di pintu masuk stadium dan jersi pink akan dilelong di laman web rasmi kelab utk mengumpul dana sebanyak 250 000 pound




No comments:

Post a Comment