Friday 30 September 2011

David De Gea ditangkap curi DONAT tesco!!!!

mana la aku tau kat sini kalau nak donut kena bayar.kat madrid dulu aku amek je lepas tu blah.ala kat xkan kat sepanyol boleh amek sample donut bawak blek kat sini x bleh plak.adoi ter ber mengeluntur ergh!!
walaupun bergaji bersih 35 000 pound seminggu,david de gea masih tidak mampu membayar 1.19 pound utk sebiji donat krispy kream di tesco. dia ditahan pagi tadi oleh pekerja yang mengawal cctv setelah melihat dia dan  rakannya yang berbangsa sepanyol membuka kabinet donat dan mengambil nya tanpa membayar dan berlalu keluar dari pasaraya itu. semasa ditahan berlaku sedikit pertengkaran kerana mereka tidak memahami budaya inggeris yang tidak menyediakan sampel donut dan hanya boleh di beli terus tanpa dirasa terlebih dahulu. mereka disoal siasat dalam bahasa sepanyol oleh staff yang bertugas dan de gea kelihatan malu2 kerana tidak mengetahui tentang budaya itu.kes itu selesai dan mereka tidak dikenakan tindakan selanjutnya.

polisi tesco ialah mereka akan mengenakan tahanan 3 bulan keatas pencuri yang didapati mencuri di pasaraya mereka.

jangan la korang semua kecoh pasal ni . x pasal2 merajuk budak seekor ni ha.. 2 minggu lagi nak lawan liverpool.x pasal2 down terus si de gea ni dan kalau dia ni x main nanti kena ayam la aku dengan liverpool tu
alex ferguson mengulas: de gea masih tak faham lagi dengan budaya inggeris ni ha,jadi kalau ada salah silap tu tolong perbetulkan ye.

No comments:

Post a Comment