Monday 21 May 2012

kejutan mark zuckerberg.

 para hadirin asalnya menyangka mereka dijemput meraikan parti graduasi priscilla chan,sebaliknya mereka datang ke majlis perkahwinan priscilla dan mark zuckerberg. majlis itu diadakan di belakang rumah mark zuckerberg yang bernilai 4.5 juta. mark yang terkenal dengan sikap berjimat cermat nya hanya menempah set makanan berharga us dolar 7.50 sen   dari sebuah restoran makanan mexico yang menjadi kegemarannya. pencuci mulut pulak hanya chocolate mice atau coklat berbentuk tikus yang berharga 2 US dolar. jumlah jemputan pada majlis itu dianggarkan kurang dari 100 orang.

mark dan priscilla bersama selama 9 tahun dari zaman mark di harvard universiti dan priscilla di sekolah perubatan universiti california.priscilla merupakan penuntut dalam bidang pediatrik.



priscilla dan mark sudah bersama selama 9 tahun dari zaman mark di harvard universiti dan zaman prisscilla menuntut dalam bidang pediatrik di sekolah perubatan,universiti california.priscilla tamat pengajian pada hari mark menyambut ulangtahun nya yang ke 28.

No comments:

Post a Comment