Saturday 5 May 2012

hari sabtu bersama lucius maximus

  hari ni aku pergi ke pesta buku antarabangsa kat PWTC `matlamat aku hanya satu - nak tengok najib anuar depan mata aku sendiri.najib anuar aka lucius maximus telah banyak mempengaruhi aku sejak aku mula membaca sokernet lagi.tulisan footie friday nya juga mantap,tajam dan penuh dengan fakta.
luci jugak mempengaruhi cara penulisan aku, seperti dia dengan lantang mengkritik setiap butiran kesilapan FAM yang menjadi punca kejatuhan skuad kebangsaan.kadang-kadang aku jugak menulis artikel berkenaan kemajuan bolasepak negara luar yang satu ketika dulu sama taraf dengan timnas malaysia tetapi pada hari ini jauh meninggalkan timnas malaysia.

 
tepat pukul 2 petang di booth fixi & lejen press luci memunculkan diri dengan imej kepala botak dan ber t-shirt hitam, tanpa membuang masa aku pun datang kepada luci dan mintak dia sign buku cerita malaysia tidak ke piala dunia aku. aku jugak bertanya kenapa dia tak update blog (sokernet) ?? bizi katanya.

 
lepas dia sign buku aku,aku pun bersalam dengan dia dan gemuruh dan gigil aku datang kembali. bukan senang nak tengok idola ada depan mata.

No comments:

Post a Comment