Thursday 31 May 2012

jersi everton yang unik


 setelah 5 tahun menjadikan everton sebagai kelab ke 2 yang aku sokong di epl. aku menyaksikan perubahan kit maker dari era umbro - le coq sportif - dan terbaru NIKE.
diharap dengan perubahan kepada nike ini memudahkan aku untuk mendapatkan jersi everton kerana usaha aku mendapatkan jersi everton sering terbantut kerana jualan nya yang terhad dan ada penjual yang menjual jersi ni pada harga yang cekik darah iaitu rm 95 walaupun jersi itu nyata datang dari siam.
jersi ini adalah jersi away 2012-2013 everton.jersi home belum dilancarkan lagi.dari segi rekaan nya memang ter amat simple tiada corak yang menarik tetapi dari sudut jahitannya sungguh kemas dan jahitannya mirip jersi warrior liverpool dengan berkolar dan logo kelab dan penaja juga berwarna emas.dari jauh nampak macam kasual dan lengannya juga agak panjang iaitu mengikut cutting jersi era pertengahan 2000 an dahulu dengan panjangnya sehingga ke paras siku.berbeza dengan potongan lengan masa kini yang paras tricep.jersi ini dibuat dari fabrik dri fit.
 

No comments:

Post a Comment