Tuesday 3 May 2011

kent & vyxsin = bill kaulitz & kat von d

semalam aku tgok marathon amazing race 18 : unfinished business,siri ni mengambil kembali kumpulan yg gagal menjuarai amazing race dari siri terdahulu. ini memberi peluang ke2 kepada mereka utk memenangi 1 juta us dolar.tp siri ke 18 ni aku tertarik & pelik dgn pasangan KENT & VYXSIN mula2 aku ingatkan diorg ni kawan tetapi status diorg letak pasangan bercinta aku pun pelik mulanya aku ingatkan kent ni seorg lelaki lembut, @ bapok sebab dari gaya berpakaian dia tu nampak mcm terlalu feminin sgt walaupun dia lelaki.especially baju dia banyak pink & hitam.pasangan kekasih paling pelik & unik ni mengingatkan aku kepada bill kaulitz (tokio hotel ) & kat von d (pencacah tatoo dlm LA ink)

kent & vyxsin




bill kaulitz & kat von d

bill kaulitz

kat von d

No comments:

Post a Comment