Thursday 12 May 2011

backstreet boys

BSB  mase ni baru muncul : A.J Mclean,kevin richardson,brian littrell,nick carter,howie 'D' dorough.
aku mula mengenali BSB ni masa aku tgok video klip diorg 'i want it that away' sejak tu aku pun mula mencari stuff2 lame diorg spt  ,as long as you love me & everybody. selepas itu aku pun mula la melalui zaman gemilang dengan boyband ni dgn lagu shape of my heart,larger than life,the call.

lumrah setiap fan boyband mesti ade seorg ahli dari group tu yg kitorg minat & aku pun tak terkecuali,aku mula2 minat kat nick carter tu pasal dia jambu,tp kemudian aku minat kat kevin richardson sebab dia paling cool & low profile.    
bsb tahun 2005.


masa berganti masa,mulai tahun 2002 bsb pun dah kurang aktif sebab keadaan masa tu.boyband semakin kurang mendapat sambutan & dlm masa yg same ramai ahli vocalgroup yg lain masa tu mcm 5IVE,NSYNC,A1,BBMAC, dah berpecah & ada antara ahlinya yg menjd penyanyi solo spt justin timberlake.setelah 3 tahun menyepi pada 2005 backstreet boys muncul dgn album baru 'never gone'  & lagu yg menjadi hits ialah incomplete & just want you to know. dari situ bermula lah langkah baru BSB ni dan peminat diorg masih setia menyokong.pada 2007 pula diorg muncul dgn album 'unbreakable' lagu yg menjadi hits ialah inconsolable & helpless when she smile.tp yg kurang pasal kemunculan bsb utk kali ni ialah kevin richardson  memilih utk mengundurkan diri utk memberi komitmen kepada anaknya,mason & kerjayanya sebagai ahli perniagaan.





  bsb 2008 brian,nick,A.J,howie 

A.J Mclean.

Nick carter

Howie dorough

brian littrell

kevin richardson

No comments:

Post a Comment