Saturday 28 July 2012

musim baru rekrut baru

robert snodgrass dan michael turner akhirnya sah menyertai norwich city untuk musim 2012/2013 setakat ini chris hughton telah menandatangani 4 orang pemain baru jacob butterfield,steven whittaker dan ini termasuk robert dan michael.
robert snodgrass
michael turner dibawa masuk untuk mengukuhkan pertahanan dan dia juga mempunyai pengalaman di liga inggeris bersama hull city dan sunderland.robert snodgrass sebelum ini bersama leeds united mempunyai rekod jaringan yang bagus dan juga mempunyai cap antarabangsa bersama scotland.
majoriti dari mereka adalah pemain liga championship kerana sebelum ini chris hughton pernah mengendalikan birmingham city juga di liga yang sama .
michael turner
 chris tidak mengamalkan polisi 'tangkap muat' chris juga bijak berbelanja dengan mendapatkan steven whittaker secara agen bebas setelah dia enggan memindahkan kontrak untuk bersama newco rangers, jacob butterfield pula tamat kontrak dengan barnsley, dan bayaran perpindahan michael turner dan robert snodgrass tidak didedahkan.

aku memilih untuk menulis tentang perpindahan masuk kelab bawahan kerana aku sudah bosan dengan gosip perpindahan pemain kelab atasan yang hanya sekadar berita palsu semata-mata.perpindahan pemain di kelab bawahan nyata lebih realistik kerana proses penjualan pemain berjalan secara senyap dan tanpa desas desus yang  mengarut.

No comments:

Post a Comment