Friday 6 July 2012

hanya kerana percuma

 semalam masa lalu kat bintang walk depan lot 10 aku hairan kenapa ada perbarisan panjang macam mangsa bencana alam mintak catuan makanan bila aku datang dekat sikit rupa-rupanya diorang beratur ambek ais krim walls fruitare perisa kiwi. dalam 2 minit beratur akhirnya aku dapat jugak aiskrim tu.rasanya tak la manis dan berkrim pasal sebelum ni aku pernah tak sengaja terbeli ais krim perisa kiwi kat carrefour wangsa maju. kali ni aku dah set dalam minda yang ais krim perisa kiwi tu rasanya masam.

masa beratur aku ingat ada macam-macam lagi perisa ais krim rupa-rupanya satu perisa ni je yang ada.free punya pasal malas la nak cakap banyak lepas amik ais krim aku pun snap 3-4 keping gambar sebagai bukti.ni aku nak khabar, ais krim bukan di beri secara by hand oleh wakil walls tetapi aku kena beratur di depan pondok yang kelihatan macam vending machine.dari situ ais krim tu dijatuhkan dan ambik ais krim lepas tu sila berambus.pada aku ini hanyalah promosi saja sebab tu ramai yang beratur nak ambek ais krim ni kalau kena beli memang tak lah pasal realiti nya ais krim yang rasanya masam dan buahnya tak popular seperti kiwi memang tak ramai pembeli.

jadi disebabkan free lah orang berebut dan sanggup beratur kalau dijual harga 1 seringgit pun memang tak la kan orang nak beli ais krim kiwi tu.apa pun terima kasih la pihak WALL'S ice cream kerana sudi bersedekah dan mencipta pahala di hari nifsu syaaban.




No comments:

Post a Comment