Sunday 18 December 2011

kane wwe kembali bertopeng

kostum terawal kane

aku bukan la aktif sangat minat wrestling.last aku aktif masa 2006 dan circa 2007. lepas tu aku main bola sepak balek. tapi dalam arena gusti ni aku paling minat bila ada penggusti bertopeng dulu-dulu yang jadi hurricane,kane dan rey mysterio.bagi aku bertopeng ni sungguh cool dan anti hero.

imej terakhir kane sebelum membuka topeng
 kane semasa era bertopeng sungguh menakutkan dan setiap kali dia muncul arena akan jadi gelap dan lepas tu muncullah cahaya merah dan lagu tema kane. dengan saiz gergasi dan kostum merah hitam dia siapa tak takut dengan kane tu.dan ada jugak la yang tak tau pape main reka-reka cerita yang kane dan undertaker adik-beradik.mungkin masa tu takde wikipedia dan aku jamin rumah yang buat fitnah tu takde internet untuk mengkaji dengan lebih mendalam pasal latar belakang kane.dah nyata nama kane glen jacobs memandai plak kaitkan dengan undertaker mark callaway tengok nama family dah tau la.
topeng lama dan baru kane
berbalik kepada topik di atas,selasa lalu slot wwe RAW selasa lalu kane telah membuat gangguan dengan mencampuri pertarungan antara john cena - mark henry dan kemudian meng KO kan john cena dengan finishing movement tradisi nya chokeslam.dan muncul dengan muncul dengan topeng terbaru nya.
topeng besi yang dipakai kane ketika menyerang john cena
imej kane sejak membuka topeng
sudah 8 tahun setengah kane membuka topengnya setelah kalah dalam pertarungan tag team bertemu la resistance.untuk seketika itu kane digeruni di seluruh wwe dengan imej botak nya yang ganas tetapi untuk beberapa tahun kemudian kane seakan-akan hilang tarikannya walaupun dia memenangi pelbagai kejuaraan.

1 comment:

  1. Kane adalah adik tiri undertaker. Bapak lain mak sama. paul bearer manager dorang.

    ReplyDelete