Thursday 11 August 2011

asus A43s


minggu lepas aku dah pg survey laptop baru kat area low yat plaza dan aku berkenan dgn laptop asus a43s ni. sebab utamanya ialah pada harga rm 1470 aku boleh ada ram 2 gb dan 500 gb hard disk dan juga disertakan sekali dgn nividia geforce gt 1 gb ( ini sesuai utk dapatkan grafik yg bagus especially kaki gamer). pada mulanya aku mendapat tentangan  hebat dari bapak aku yg berkehendakkan aku memilih laptop acer saja, tapi pengalaman banyak mengajar aku dgn terdahulunya aku pernah gunakan lappy acer  dan kualitinya sungguh bad ass disebabkan harganya murah .dan pada hari tu antara lappy yg banyak buat offer ialah lenovo,toshiba,acer & asus jenama lain mcm dell,compaq,samsung,fujitsu ada jugak tapi  x banyak pilihan yg ditawarkan.


No comments:

Post a Comment