Tuesday 26 February 2013

9Gag Hari Ini 26.2.2013

 dulu masa sekolah bengang aku bila bapak dan mak aku tak abes-abes nak aku lulus subjek matemmatik.macam la subjek lain tak penting kalau macam tu baik aku tak payah belajar subjek lain je belajar math je dari darjah 1-tingkatan 5
 aku punya pendapat itu hak aku la, yang kamu nak menghalang aku dari bersuara kenapa ??

 lagu mambo no 5 dari lou bega ni popular masa aku kecik dulu,tapi dah besar ni rasa menyampah pulak dengar
kentut adalah perkara biasa bagi orang yang tak suka control hensem macam aku,depan miss d je aku tak kentut.
 trollor swift ??? hahahaha

 ini facebook,buat la cara facebook yang bawak budaya twitter tu buat apa ?? paling menyampah orang yang connect tweet ke fb.tweet awak tu dah la syok sendiri bukannya ber isi dan bermanfaat pun
tak tau plak aku leonardo tak pernah menang oscar

No comments:

Post a Comment