Tuesday 15 January 2013

Forum Mahasiswa My ASS

kita harus terima hakikat bahawa bavani itu seorang yang cool, dan sharifah zahor jamban jabeen itu seorang pelapis gedebe baju batik perut gendut dan juga seorang penurut dan bukan pioneer. listen...listen..listen.... bavani seorang student yang mahukan pendidikan percuma, ingat malaikat jibrail mengajar nabi muhammad membawa surah al-alaq secara percuma saja.begitu  juga kami student yang menanggung hutang 15 000 sebaik saja tamat menuntut di ipt, di denmark pendidikan adalah percuma di setiap peringkat dari tadika hingga ke universiti.negara maju memberikan pendidikan percuma kepada rakyat nya tetapi negara yang membangun menjual pendidikan kepada rakyatnya.

tindakan zahora merampas mikrofon dari bavani ibarat tindakan kurang ajar kerana tidak menghormati pandangan orang lain sebaliknya mahu pandangan nya saja didengari.setelah panas punggung zahora menukar topik perbualan dengan listen...listen...listen dan meminta orang seperti bavvani pergi saja ke negara luar yang dirasakan lebih baik. ternyata zahora ini kepala bana dan bangsat sejati,mungkin kuat makan lembu NFC agaknya



yang paling mengharukan pelajar uum seakan bodoh dan bangsat bila membaca ikrar YDP yang terang terangan menolak budaya demonstrasi. fucker ydp, ingat malaysia ni untuk BN saje ke ?? lihat contoh amerika syarikat 2 parti - republik dan demokratik saling bertukar tempat untuk memenangi tampuk pemerintahan.kalau hanya satu parti saja yang memerintah baik namakan negara ini diktator atau autokratik saja.demokrasi bukan budaya kita ??


No comments:

Post a Comment