Thursday 17 January 2013

Battlestation Yang Cool Dan Jadi Idaman Setiap Lelaki

aku bukan gamer yang tegar dan aku jugak bukannya kaki game dalam talian tetapi bila melayari internet aku selalu mengimpikan aku ada banyak skrin yang membantu aku dalam multitasking contohnya satu skrin untuk tengok movie,satu skrin untuk buffering video youtube,satu skrin untuk membaca blog,satu skrin untuk mengupdate blog dan melayari fb dan twitter. pada aku yang seringkali dilanda masalah browser gagal berfungsi akibat terlebih hyperaktif semasa melayari internet kerana terlalu banyak tab yang sedang loading kewujudan monitor melebihi daripada 1 unit mampu mengatasi masalah ini.

aku jugak meingimpikan battlestation yang mempunyai pencahayaan yang baik kerana aku tak suka menggunakan komputer dan laptop di dalam keadaan gelap untuk mengurangkan risiko kekurangan daya penglihatan.

No comments:

Post a Comment