Monday 27 February 2012

penantian 6 tahun dan kisah disebaliknya

semalam aku agak kecewa bila terpaksa datang kerja di hari off day aku. terkilan plak rasa bila terlepas final piala liga liverpool vs cardiff.pasal banyak makna dan kisah disebalik semua ni

 dah 5 tahun liverpool tak main di final,
16 tahun tak main di stadium wembley,
9 tahun tak julang piala liga,
6 tahun piala tak dibawa pulang ke anfield,
dirk kuyt menang trofi pertama nya setelah 6 tahun di liverpool,
king kenny menang piala liga semasa jadi pemain tapi tak pernah menang masa jadi manager sehingga final pagi tadi,

 adik aku dah 6 tahun minat liverpool tapi sebarang piala pun dia masih belum julang,aku dah 10 tahun aku dah julang macam-macam piala kecuali trofi EPL je belum.
lega bila final semalam berlarutan ke extra time dapat la aku tengok masa rehat kerja pagi tadi,dah la tv hotel ni takde astro supersport nasib baik mamak belakang hotel ni ada tunjuk game final ni.
mental agak terganggu jugak dengan kehadiran fans lain yang tengok game tu berharap kelab 'so called malaysia ' cardiff city menang.

No comments:

Post a Comment