Wednesday 22 February 2012

def gab c


 nama band ni diubah dari susunan  ABC DEF G diubah denagn G dibawa ke depan dan C di pisahkan  membentuk DEF GAB C. yang aku kenal hanyalah asheed (vokalis) yang lain tu aku tak berapa tau.faktor penarik DEF GAB C ialah vokal asheed yang lain dari yang lain. vokalnya macam heavy metal standard, muzik yang berentak laju,ada unsur-unsur j rock . lirik-lirik jugak mendalam maksud dia. lahu yang menjadi 'salam perkenalan' aku dengan band rare ni ialah ibu kota cinta, lagu tu aku dengar masa 6 tahun rentak dia pun rancak lagi 'spirit' sungguh berbeza dengan band so called rock tapi balada masa tu macam generasi 'S' sungguh jijik kalau aku sebut nama band-band macam scoin,scan,spoon,span,shit,suck tu kat blog ni.
                                          
selepas ibu kota cinta , cinta sakti plak datang,menyusul plak marilah maria yang membawa def gab c ke final anugerah juara lagu 16.kemudian keluar plak lagu merah,arigato,terbang,ampunkan aku dan pelangi petang (sudirman cover).

 
 ibu kota cinta
 
 merah
marilah maria

No comments:

Post a Comment