Wednesday 20 April 2011

data cable usb.CA 101

USB data cable CA 101
masa merayau ke carrefour ahad lepas,aku pergi ke area gajet utk tgok apa gajet murah yg diorg offer.tp mcm x de ape yg menarik lepas tu aku pun pg ke tempat diorg letak cable utk modem & etc... mase membelek2 item-item tu aku pun terjumpa la dgn kabel ni,alhamdulillah lega aku sebab dah berbulan2 aku carik kabel usb utk X2 aku ni.harga pun murah gile rm 9.50 je dan jugak item ni baru je diorg letak kat situ.aku pun terus angkat la.sebab masa aku beli usb cable utk 3110 classic aku dulu harga usb cable tu rm 50 !!!!  40 ringgit aku kena dgn tipu kedai cina tu.yg haru biru nya 5 bulan kemudian iaitu masa cuti raya aku beli mp3 kat low yat jugak mp3 sk-clip jenama skyblue dlm gambar atas ni pd harga 49 and you know what???  aku dapat kabel yg sama, bezanya wayar die pendek skit.kalau aku tau mcm tu baik aku beli je mp3 tu dulu kan aku dah boleh jimat rm 50.

sebelum kabel ni ade jugak aku terpaksa mem bluetooth kan gamba&lagu dari X2 aku ke 3110 c  sebab mase tu x de kabel ni lg,dan dari 3110 c ke komputer sebab 3110c je yg ade kabel usb tu.

No comments:

Post a Comment