Thursday 2 May 2013

Gambar Jersi Terbaru Liverpool 2013/2014

Engineered to enable optimum on-pitch performance, the kit has been constructed using War-Tech, Warrior’s signature apparel technology system. Highly breathable, moisture-wicking War-Tech fabric has been used to build the main body of the shirt.

Four-way stretch mesh paneling under the arms and across the back will allow for unparalleled airflow and ventilation, helping players stay comfortable in core heat areas of the body.

nampak gayanya warriors cuba menjodohkan liverpool dengan manchester united,terdahulu chevrolet menaja 2 kelab ini,dan sekarang pula warriors ingin menjadi pengeluar jersi kepada man united mulai 2015 dengan sedia mengeluarkan belanja sebanyak 30 juta setahun,5 juta lebih banyak dari liverpool.itu bukan masalahnya tetapi sanggup ke peminat manchester united menerima hakikat mereka ditaja oleh jenama yang mereka kutuk dan hina dulu ?? nike hanya gah pada nama tapi warrior gah pada wang dan prestij

jersi baru lagi original ini akan dipasarkan mulai 30 mei 2013.aku pulak kali ini tak nak terburu-buru mendapatkan jersi liverpool di pasaran,mengambil iktibar dari tahun lepas di mana admin telah terbeli gred A yang warnanya merah gelap,kainnya nipis,saiz S(badan admin saiz M atau L),lagi merugikan ialah harganya 50 ringgit,dan perut admin sentiasa terkehadapan apa bila memakai baju liverpool itu,dan lengannya yang fit lagi menyeksakan admin.

penderitaan itu berakhir apabila admin berkunjung ke padang besar semasa cuti semester tahun  lepas dan di padang besar admin membeli jersi liverpool triple A yang hanya berharga 35 ringgit.dan baju itu bersaiz M walaupun bila dipakai rasa seperti saiz L tetapi cukup selesa.sejak itu admin hanya memakai baju liverpool yang dibeli di padang besar itu dari baju gred A yang dibeli di sebuah gerai jersi bersebelahan kompleks campbell,jalan dang wangi.


 













No comments:

Post a Comment