Friday 24 August 2012

Paddy Kenny vs Robert Green

Robert Green secara automatik mengambil alih peranan penjaga gol nombor 1 di Loftus Road dengan kemasukan Rob Green pada perpindahan musim panas ini Paddy Kenny terpaksa memilih haluan baru ke Elland Road.Oleh sebab tidak berpuas hati dengan tindakan pasukan kejurulatihan mengutamakan Rob Green yang menjadi punca Paddy Kenny diletakkan dalam senarai perpindahan ,Paddy Kenny telah melakukan sesuatu di luar jangkaan dengan menghantar pesanan suara

‘It’s Rob Green’s agent here, I just wondered, er, how you got on today. I didn’t really see the f****** score but I heard it didn’t go too well.
 But, never mind, Robbo’s a good keeper. Don’t you worry about that, he’s a good keeper.’
nada itu seakan menyindir Rob Green yang kononnya lebih cemerlang dan cekap dari dia.Paddy Kenny pada separuh kedua musim lepas mula mempamer peningkatan dan aksi yang menyakinkan dengan membantu QPR mengelak dari tersingkir.akan tetapi disebabkan rekod bolosnya yang terlampau banyak menyebabkan Mark Hughes memilih goalie yang lebih baik.

Insiden itu berlaku semasa Paddy Kenny meraikan kemenangan bersama kelab barunya Leeds United dalam aksi liga kejohanan bertemu wolves.

No comments:

Post a Comment