Thursday 15 March 2012

setahun ber blogging

 11 mac lepas genap la setahun aku ber blogging.aku tak menulis ahad lepas pasal aku demam.dalam masa setahun ber blogging aku aku dah kenal macam-macam blogger yang mempengaruhi cara penulisan aku. dan tatabahasa penulisan aku jugak banyak berubah dalam durasi 365 hari itu.cuma aku terkilan tak dapat tunjukkan header dan background blog aku yang dulu pasal aku tak printscreen segala khazanah lampau aku. dan silap blogspot jugak yang takde sedia kan aplikasi time line macam facebook.

antara penulis atau blogger yang mempengaruhi aku ialah :

obefiend  - blogserius

nami - teh tarik gelas besar dan sokerleak

pak kordi & lucius maximus - sokernet

???? tak tau nama - kupikupi dulu

khai -  just khai !

khalis  - sah dan tak sah

No comments:

Post a Comment