Friday 11 March 2011

thanabat clothing

ape jenis baju la yg kau pakai ni??
bajet hardcore la pakai baju tu??

inilah ayat yg sering aku dgar bile aku memakai baju yg ade design cartoon yg colourful & ganas mcm diatas tp maaf ye,itu bkan yg ada dlm koleksi aku. itu hanya gambar hiasan,aku start mula beli brand ni masa bulan puasa dkat nak raya tahun lepas. 1st aku beli  kat central market rm 29 sehelai tp kalau beli dua dpat la rm 25 satu. jd sejak itulah bermulanya obsesi aku dgn brand ni. maklum la aku kan x layan brand mcm gucci,versace,topman,romp,prada & mcm2 lg. kalau aku pakai baju ni pun membe aku still cakap aku stylo sbab aku pandai carik fesyen yg lain dari yg lain.:)  bg student & suke bjimat mcm aku ni (ehem..ehem)  rm 25 tu kira mahal la,maklumlah, dah biasa beli baju harga berbelas ringgit je.kalau aku beli sepasang baju topman aku rase aku boleh beli 4 pasang t shirt thanabat ni.brand ni plak bukannya susah nak carik sbab kat pasar malam kat jalan masjid india setiap sabtu ada jual.warna baju ni pun bkannya hitam  skema,sorry la aku x suke warne hitam sbab asal pakai warna hitam je bajet rock especially utk bdak2 yg x tau pape pasal muzik & awek2 yg bajet dia tu avril lavigne.baju ni ada dijual warna merah,biru ,hijau,kuning.

No comments:

Post a Comment