Sunday 15 September 2013

Bangang Yang Tak Mampu Disembunykan Lagi #TypicalMalaysiaFan

Tak power main bola takpe asal ada minat dan pengetahuan yang cukup power itu sudah bagus, tapi masalahnya kalau minat ada tapi bercakap guna fakta yang tak betul itu ibarat membodohkan diri sendiri..... tak tau bertanya, jangan main sembur je...aku dah banyak mengadap dengan glory hunter macam ni. Ingatkan dalam politik pun ada macai, dalam bola pun ada macai...


skuad itali euro 2012 ??? apa dickhead ni sampaikan ?? tengok dekat bawah ni line up itali euro 2012, diorang takkan tergamak nak hantar team remaja ke tournament tak bertaraf tinggi macam ni. Dah nama pun Universiade, hantar je la student untuk wakil negara bukan hantar pasukan negara. Pelik...hantar pasukan negara pun lawan dengan mahasiswa kanada dan ireland yang bolasepaknya sederhana dan bukan negara penggiat bolasepak pun boleh kalah, dengan student pulak tu.


Disini aku letak line up itali yang kalah 2-0 kepada malaysia tu. Wujud ke nama-nama pemain ni dalam skuad euro ?? cuba cakap pakai otak terlebih dahulu. Aku baca kat media itali ni guna google translate, diorang anggap team malaysia yang diorang lawan tu dari Unversiti Kebangsaan Malaysia.... hakikatnya diorang ditipu yang negara diorang kena lawan pasukan pelapis kebangsaan.

ITALIA: Modesti, Bruscagnin, Carta, Masi, Brighi, Corti (44′ st Parodi), Miracoli (28′ st Santini), Ricci, Muratori, Burato (18′ st Marcotullio), Masini (14′ st Settembrini). All. V. Bertotto.

 A disp.: Degeri, Pavanello, Rizzo, Fabbri, Paleari.







No comments:

Post a Comment