Sunday 7 April 2013

Crystal Palace In Disguise Vs Crystal Palace - Barnsley Fc Bermain Menggunakan Jersi Away Crystal Palace

 

gambar di atas ini ialah jersi away barnsley fc kelab liga championship,seminggu sebelum pertemuan antara barnsley fc dan crystal palace di selhurst park iaitu stadium crystal palace.pihak barnsley memaklumkan mereka akan memakai jersi di atas ini,dan permintaan itu diluluskan kerana jersi home barnsley berwarna merah dan itu bertentangan dengan jersi home crystal palace yang berwarna belang merah biru.sampai saja di hari perlawanan semasa sesi pemanas badan refree keith stroud meminta barnsley memakai jersi latihan mereka kerana jersi biru hitam barnsley ini ada warna biru seperti yang ada pada jersi crystal palace.pada pengurus barnsley bermain memakai baju latihan itu dianggap kurang sopan.

jadi untuk mengatasi masalah itu barnsley memilih untuk memakai jersi away crystal palace yang berwarna kuning berjalur biru.dan ini menyebabkan peminat barnsley berchanting ' are you palace in disguise ? mujurlah perlawanan itu berakhir 0-0.
mengikut cadangan peminat ini semua tanggungjawab kitman.sepatutnya kitman membawa jersi merah barnsley dan meminta crystal palace memakai jersi away mereka untuk perlawanan itu.

No comments:

Post a Comment