Friday 11 March 2011

filem back to the future

filem ini adalah antara filem yg memberi pengaruh besar dlm hidup aku.:) cuba kita bayangkan kite pergi ke masa lpas dan terserempak dgn ibu & bapa kita yg pada masa itu blom kawin & diorg jgak x kenal satu sama lain,yg lebih memburukkan suasana kite menggangu perjalanan masa tersebut spt pada hari sabtu pada masa akan dtg ibu & ayah bcerita yg mereka mgenali sesama sendiri pada hari itu,tetapi kita yg telah mgembara ke masa itu boleh pula berkenalan & jatuh cinta dgn salah seorg dari mereka, aneh & pelikkan?:) jd utk memastikan mereka kekal bersatu kita yg pd masa itu telah mganggu pjalanan masa pada yg sebenar terpaksa lah bekerja keras utk mnyatukan mereka.jika tidak kita akan lenyap & mencipta satu lagi masa depan yg berbeza.

 merujuk kpd gamba diatas aku sampai skrg masih tertunggu2 bile la skateboard jenis   ni akan dicipta.dlm cerita back to the future 2 tahun 2015 skuter yg boleh terapung di atas semua permukaan kecuali air ini begitu mudah dijumpai di merata2 tempat.tp tahun 2015 tinggal 4 tahun lg .harap2 la hoverboard ni betul2 wujud
jd x la lenguh lg kaki aku ni berjalan laju & x payah la aku naik lrt ke mana :)

 yg diatas ni plak kasut nike high cut, kasut ni dipakai oleh michael j fox atau marty mc fly pada tahun 2015 dlm cerita ni,tp yg ni aku dah jumpa skrg ni jenama SUPRA.asal aku keluar je mesti wajib aku jumpa bdak2 sebaya aku pakai kasut ni. actually,bkan nak blagak.kasut ni aku dah pakai 6 tahun dulu tp yg nike beli kat petaling street punye lah. NIKE AIR jenis kasut tu,maknanye aku dah mendahului zaman lah ni :}) hahaha. tp aku akan ingat sampai bile2 aku pnah jalan kaki ayam balik rumah sbab mase form 1 aku penah kantoi masa spot check, & betapa siksa nya nak memakai kasut ni sebab bahagian pergelangan kaki akan rasa sakit kalau pakai

No comments:

Post a Comment